Programy Hospitality podczas wydarzeń sportowych jako narzędzie wsparcia sprzedaży

W dzisiejszym niezwykle wymagającym świecie biznesu, budowanie oraz utrzymywanie mocnych relacji z klientami jest niezbędne do odniesienia długotrwałego sukcesu. Miejsce drobnych upominków postaci piór czy notatników, zajęły zaproszenia na wydarzenia sportowe. Spośród wielu powszechnie praktykowanych sposobów zdobywania klientów, programy hospitality stały się popularnym i efektywnym sposobem na budowanie relacji.

Korzyści wynikające z zaproszenia klientów na wydarzenia sportowe wykraczają poza samo dostarczenie rozrywki i emocji. Dzięki takim wydarzeniom, firmy będące ich gospodarzem, mają możliwość rozwijanie relacji z kluczowymi klientami w luźnej, niezobowiązującej atmosferze.

Poniżej zapraszamy na analizę świata programów hospitality w kontekście wsparcia celów sprzedaży firm.

W jaki sposób wydarzenia sportowe dają firmom możliwości nawiązywania relacji biznesowych

Zaproszenia na wydarzenia sportowe same w sobie nie są oczywiście niczym nowym i od wielu lat cieszą się dużą popularnością. W końcu nieczęsto nadarza się okazja do obejrzenia meczu w prywatnej loży, bądź spotkania z klientami w atmosferze sportowego święta.

Pakiety hospitality oferują szereg atrakcji, które czynią mecz i sportowe doświadczenie niezapomnianym przeżyciem. Są one w istocie popularnym sposobem na dbanie o wizerunek oraz kluczowe kontakty firmy, jak również platformą komunikacji zewnętrznej i elementem wspierającym osiąganie celów sprzedażowych.

0M

Przewidywana globalna liczba uczestników wydarzeń sportowych do 2027 roku

0%

Firm wskazuje na pozytywny wpływ pakietów hospitality podczas wydarzeń sportowych na budowę relacji biznesowych

0B

Przewidywana wartość globalnego rynku hospitality w 2027 roku (w USD)

Luźna atmosfera towarzysząca wielkiemu wydarzeniu to nie jedyne co łączy – ogromną rolę w oddziaływaniu programów hospitality odgrywa pasja do sportu. Ekscytacja występem ulubionych sportowców bądź drużyn jest tym co jednoczy, a jednocześnie tworzy nieformalną atmosferę, która pomaga w prowadzeniu rozmów na tematy biznesowe.

Poza tworzeniem pozytywnej atmosfery, programy hospitality przyczyniają się do sukcesów biznesowych. Badania wykazują że 73% firm korzystających z hospitality podczas wydarzeń sportowych przyznaje, że są one pomocne w rozwoju nowych relacji biznesowych, a także pozwalają  na utrzymywanie istniejących relacji i wspierają rozwój sieci kontaktów zawodowych.

Budowanie zaufania oraz relacji: korzyści wynikające z organizacji wydarzeń firmowych w sportowym otoczeniu

Wydarzenia sportowe dają firmom możliwość zaprezentowania od zupełnie innej strony, co pomaga w budowie niezbędnego wzajemnego rozumienia oraz zaufania.

Nie jest żadnym zaskoczeniem, że firmy sukcesywnie zwracają się w stronę hospitality w sektorze sportowym. Hospitality oferuje holistyczne, wyjątkowe doświadczenie, które pozwala na przekucie kontaktów oraz ambicji biznesowych w realny sukces.

Droga do UEFA EURO 2024™

Zdobądź pakiet hospitality i stań się częścią niezapomnianej atmosfery podczas meczów reprezentacji Polski w drodze do UEFA EURO 2024™.

Pakiety hospitality pozwolą Ci na zapewnienie niezapomnianych doświadczeń Twojej firmie, przyszłym i obecnym klientów oraz partnerom biznesowym.

Czy wiesz, że SPORTFIVE jest Wyłącznym Partnerem Sprzedaży Pakietów Silver i Gold Hospitality na mecze reprezentacji Polski w ramach eliminacji do UEFA EURO 2024™? Dowiedz się więcej na temat naszych pakietów hospitality.

Beyond the Match
The SPORTFIVE Magazine

What are you looking for?

Read Insights and Success Stories for specific sports


Back to Home

loading spinner