Published on July 17th, 2024

Location: Poland

TCL gra razem z Reprezentacją Polski

Marka TCL, globalny producent elektroniki użytkowej, został Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. To kolejne partnerstwo marketingowe TCL na polskim rynku, po podjęciu współpracy z Szymonem Marciniakiem, przy którego zawarciu TCL było wspierane przez zespół konsultantów ze SPORTFIVE. Agencja doradzała marce w ramach stworzenia strategii sponsoringowej skupiającej się na polskim rynku na piłce nożnej, negocjacji kontraktu z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, zapewniając jedocześnie optymalne warunki kontraktowe dla realizacji strategicznych celów marki.

W ramach współpracy marka TCL będzie widoczna podczas wszystkich meczów Reprezentacji Polski w piłce nożnej rozgrywanych w kraju. W ramach swoich działań aktywacyjnych chiński producent będzie również mógł wykorzystywać wizerunek drużyny narodowej do celów wizerunkowych oraz w komunikacji czterech kategorii swoich produktów. Umowa została zawarta na okres dwóch lat i potrwa do końca nadchodzących Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2026, które odbędą się w Stanach Zjednoczonych, Meksyku oraz Kanadzie, z możliwością przedłużenia na kolejny cykl kwalifikacyjny.

Jako SPORTFIVE współpracowaliśmy z TCL przy realizacji partnerstw marketingowych w przeszłości, m.in. przy europejskiej kampanii ambasadorskiej w czasie UEFA EURO 2020™. Naszym USP jest nie tylko 50-letnie doświadczenie i specjalistyczna wiedza, analizy i insighty, ale również unikalna pozycja globalnej agencji, wypełniającej lukę między Wschodem, a Zachodem – nie tylko pomagając chińskim markom we wprowadzeniu na rynki światowe, ale także dopasowując najskuteczniejsze zasoby marketingu sportowego do ich rzeczywistych potrzeb i budżetów. Jestem dumny z zespołu SPORTFIVE, który mógł zapewnić wsparcie TCL w opracowaniu strategii zaangażowania sponsoringowego na polskim rynku oraz w ramach wymagających negocjacji z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.” – powiedział Tomasz Rożenek, Managing Director SPORTFIVE Poland.

Naszym USP jest nie tylko 50-letnie doświadczenie i specjalistyczna wiedza, analizy i insighty, ale również unikalna pozycja globalnej agencji, wypełniającej lukę między Wschodem, a Zachodem


Tomasz Rożenek, Managing Director SPORTFIVE Poland

Na przestrzeni lat, wspólnie z TCL rozważaliśmy możliwości wykorzystania marketingu sportowego w Polsce, w tym sponsoring reprezentacji Polski w piłce nożnej. Cieszę się, że dzięki naszemu wsparciu TCL będzie mógł realizować swoje cele, a PZPN zyskał stabilnego i uznanego partnera, którego celem jest zarówno wsparcie drużyny narodowej w drodze do sukcesów, jak i umożliwienie kibicom reprezentacji przeżywania sportowych emocji w jeszcze bardziej angażujący sposób” – powiedziała Monika Płaczkowska, Director, Partnerships Sales w SPORTFIVE Poland.

W portfolio obecnych partnerstw sponsoringowych TCL znajdują się m.in. reprezentacje piłkarskie z Niemiec, Hiszpanii, Włoch i Czech, Międzynarodowa Federacja Koszykarska (FIBA), a także czołowi piłkarze tacy jak Phil Foden, Pedri, Raphaël Varane i Rodrygo, oraz międzynarodowy sędzia piłkarski Szymon Marciniak, który został ambasadorem marki także dzięki SPORTFIVE Poland.

  • About SPORTFIVE

    SPORTFIVE is a global sports marketing agency that delivers customer-centric solutions based on trust and transparency, deep industry experience and global relationships, digital intelligence and innovation. SPORTFIVE strategically and creatively connects brands, rightsholders, media platforms and fans to create and enable contemporary partnerships in sports.

    While creating and growing long-term value for all, SPORTFIVE often leads the sports business into the future through innovative digital solutions and strives to be the most progressive and respected partner in sports.

    Being at the centre of professional sport SPORTFIVE will use its unique position, in order to make a positive contribution to sustainability and to live up to the social and economic duty and responsibility, which sport and consequently all parties involved, also have. SPORTFIVE operates with a global mindset and network of over 1,200 local experts based in 15 countries around the world, active in Football, Golf, Esports, Motorsport, Handball, Tennis, American Football, Basketball, Ice Hockey, Rugby, Olympics and Multi-Sport Events and many more.

Press contacts

Other press releases

Lancerto partnerem polskich transmisji esportowych z League of Legends EMEA Championship 2024

June 26th, 2024

Szymon Marciniak dołącza do rodziny TCL jako ambasador marki

March 26th, 2024

Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław ambasadorami marki Plusssz

February 14th, 2024

Pringles partnerem wiosennego sezonu Samsung Galaxy Ultraliga 2024 w League of Legends

February 12th, 2024

STS partnerem regionalnym Borussii Dortmund i pożegnalnego meczu Piszczka i Błaszczykowskiego

August 22nd, 2024

forBET partnerem Superligi. Specjalna oferta i program dofinansowania opraw dla kibiców

August 22nd, 2024

Subscribe to Media database

Visit our magazine

loading spinner