Published on July 17th, 2024
Location: Poland
TCL gra razem z Reprezentacją Polski
W ramach współpracy marka TCL będzie widoczna podczas wszystkich meczów Reprezentacji Polski w piłce nożnej rozgrywanych w kraju. W ramach swoich działań aktywacyjnych chiński producent będzie również mógł wykorzystywać wizerunek drużyny narodowej do celów wizerunkowych oraz w komunikacji czterech kategorii swoich produktów. Umowa została zawarta na okres dwóch lat i potrwa do końca nadchodzących Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2026, które odbędą się w Stanach Zjednoczonych, Meksyku oraz Kanadzie, z możliwością przedłużenia na kolejny cykl kwalifikacyjny.
„Jako SPORTFIVE współpracowaliśmy z TCL przy realizacji partnerstw marketingowych w przeszłości, m.in. przy europejskiej kampanii ambasadorskiej w czasie UEFA EURO 2020™. Naszym USP jest nie tylko 50-letnie doświadczenie i specjalistyczna wiedza, analizy i insighty, ale również unikalna pozycja globalnej agencji, wypełniającej lukę między Wschodem, a Zachodem – nie tylko pomagając chińskim markom we wprowadzeniu na rynki światowe, ale także dopasowując najskuteczniejsze zasoby marketingu sportowego do ich rzeczywistych potrzeb i budżetów. Jestem dumny z zespołu SPORTFIVE, który mógł zapewnić wsparcie TCL w opracowaniu strategii zaangażowania sponsoringowego na polskim rynku oraz w ramach wymagających negocjacji z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.” – powiedział Tomasz Rożenek, Managing Director SPORTFIVE Poland.
Naszym USP jest nie tylko 50-letnie doświadczenie i specjalistyczna wiedza, analizy i insighty, ale również unikalna pozycja globalnej agencji, wypełniającej lukę między Wschodem, a Zachodem
Tomasz Rożenek, Managing Director SPORTFIVE Poland
„Na przestrzeni lat, wspólnie z TCL rozważaliśmy możliwości wykorzystania marketingu sportowego w Polsce, w tym sponsoring reprezentacji Polski w piłce nożnej. Cieszę się, że dzięki naszemu wsparciu TCL będzie mógł realizować swoje cele, a PZPN zyskał stabilnego i uznanego partnera, którego celem jest zarówno wsparcie drużyny narodowej w drodze do sukcesów, jak i umożliwienie kibicom reprezentacji przeżywania sportowych emocji w jeszcze bardziej angażujący sposób” – powiedziała Monika Płaczkowska, Director, Partnerships Sales w SPORTFIVE Poland.
W portfolio obecnych partnerstw sponsoringowych TCL znajdują się m.in. reprezentacje piłkarskie z Niemiec, Hiszpanii, Włoch i Czech, Międzynarodowa Federacja Koszykarska (FIBA), a także czołowi piłkarze tacy jak Phil Foden, Pedri, Raphaël Varane i Rodrygo, oraz międzynarodowy sędzia piłkarski Szymon Marciniak, który został ambasadorem marki także dzięki SPORTFIVE Poland.
-
About SPORTFIVE
SPORTFIVE is a global sports marketing agency that delivers customer-centric solutions based on trust and transparency, deep industry experience and global relationships, digital intelligence and innovation. SPORTFIVE strategically and creatively connects brands, rightsholders, media platforms and fans to create and enable contemporary partnerships in sports.
While creating and growing long-term value for all, SPORTFIVE often leads the sports business into the future through innovative digital solutions and strives to be the most progressive and respected partner in sports.
Being at the centre of professional sport SPORTFIVE will use its unique position, in order to make a positive contribution to sustainability and to live up to the social and economic duty and responsibility, which sport and consequently all parties involved, also have. SPORTFIVE operates with a global mindset and network of over 1,200 local experts based in 15 countries around the world, active in Football, Golf, Handball, Motorsport, Esports, Cricket, Tennis, American Football, Basketball, Hockey, Rugby, Olympics and Multi-Sport Events, Wintersports and many more.
Press contacts
-
Piotr Pietras
Specialist Brand Consulting
piotr.pietras@sportfive.com