Hospitality na wydarzeniach sportowych - Twoje narzędzie do budowania lojalności klientów

Sport łączy ludzi, stanowi uniwersalną platformę, dzięki której ludzie z różnych środowisk mogą dyskutować, świętować i co najważniejsze – mogą się jednoczyć.

To dzięki nadzwyczajnej sile jednoczącej ludzi, zainteresowanie sportem sięga daleko poza grono najbardziej zagorzałych fanów.

Niezależnie od tego, czy mówimy o politykach angażujących się w życie społeczności, turystach poznających lokalną historię, czy biznesmenach prezentujący kulturę organizacji, sport opowiada historię w sposób lepszy do innych platform.

Hospitality tworzy swoistą scenę dla fanów, którzy mogą nie tylko uczestniczyć w wydarzeniu sportowym, ale także, tworzyć własną, unikalną historię oraz dzielić emocje z innymi.

W tym artykule przyglądamy się temu, jak hospitality pomaga w budowaniu relacji i w rozwoju firmy.

Czym są pakiety hospitality?

Pakiety hospitality w sporcie zapewniają gościom ekskluzywne doznania podczas najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na całym świecie.

Niezależnie od tego, czy chcesz zobaczyć gwiazdy siatkówki, takie jak Bartosz Kurek czy cieszyć się emocjami piłkarskimi podczas meczów reprezentacji Polski, bądź wielkich turniejów, hospitality gwarantuje niezapomniane wrażenia. 

Poza zapewnieniem gościom doskonałego widoku na sportową rywalizację, pakiety hospitality dzięki wyjatkowej ofercie restauracyjnej i rozrywkowej przenoszą  doświadczenia na nowy poziom, bowiem wszystko zaprojektowane jest tak, by sprawić, że wspomnienia pozostaną na długo w pamięci.

Jak hospitality może pozytywnie wpłynąć na Twój biznes

Chociaż firmy różnią się pod kątem branży w jakiej działają, tego kim są ich klienci i na jakich rynkach funkcjonują, wiele z nich opiera się przede wszystkim na relacjach zbudowanych z wieloma interesariuszami, wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Hospitality podczas wydarzeń sportowych  to idealne narzędzie do wzmacniania tych relacji, które są szczególnie istotne dla firmy. Inwestując czas i pieniądze w te relacje, firmy podkreślają wartość poszczególnych osób dla organizacji.

Inwestowanie w czas poza typowym otoczeniem biznesowym, pozwala na głębsze poznanie kluczowych decydentów i ich potrzeb biznesowych.

‘The Impact of Hospitality on Today’s Consumer’

W badaniu Nielsen Sport Survey, "The Impact of Hospitality on Today's Consumer", stwierdzono, że obiekty sportowe są drugim najczęstszym miejscem organizacji imprez firmowych, zajmując miejsce zaraz po biznesowych lunchach czy kolacjach. Wspólne przeżywanie historycznych momentów wzmacnia relacje i pokazuje, że sport jest idealnym miejscem, które pomaga budować długotrwałe więzi.

Strefy hospitality na obiektach sportowych stanowią platformę do pobudzania biznesu także w kontekście budowania satysfakcji wśród pracowników. Relacje zawodowe między pracownikami mogą się rozwijać dzięki spotkaniom towarzyskim poza środowiskiem pracy, a takie aspekty jak praca zespołowa i współpraca między działami w takich okolicznościach mogą się tylko rozwijać.

Droga do UEFA EURO 2024™

Zdobądź pakiet hospitality i stań się częścią niezapomnianej atmosfery podczas meczów reprezentacji Polski w drodze do UEFA EURO 2024™.

Pakiety hospitality pozwolą Ci na zapewnienie niezapomnianych doświadczeń Twojej firmie, przyszłym i obecnym klientów oraz partnerom biznesowym.

Czy wiesz, że SPORTFIVE jest Wyłącznym Partnerem Sprzedaży Pakietów Silver i Gold Hospitality na mecze reprezentacji Polski w ramach eliminacji do UEFA EURO 2024™? Dowiedz się więcej na temat naszych pakietów hospitality.

Beyond the Match
The SPORTFIVE Magazine

What are you looking for?

Read Insights and Success Stories for specific sports


Back to Home

loading spinner