Published on February 14th, 2024
Location: Poland
Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław ambasadorami marki Plusssz
Wilfredo Leon to światowego formatu siatkarz kubańskiego pochodzenia. Od czterech lat w narodowej reprezentacji naszego kraju, z którą zdobył w zeszłym roku złoto w Mistrzostwach Europy i został wybrany MVP turnieju. Jest jednym z najwybitniejszych zawodników w historii tego sportu. We wrześniu zeszłego roku podczas zagrywki posłał piłkę z prędkością 138 km/h, a jego zasięg w ataku to aż 380 cm. Zadebiutował w reprezentacji Kuby mając zaledwie 14 lat, w turnieju eliminacyjnym do Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. W swoim CV przyjmujący ma mnóstwo trofeów: cztery puchary i mistrzostwa Rosji, cztery zwycięstwa w Lidze Mistrzów, dwa triumfy w Klubowych Mistrzostwach Świata, dwa puchary i trzy superpuchary Włoch, trzy wicemistrzostwa Italii oraz trzy mistrzostwa Kuby. Prywatnie jest współwłaścicielem klubu siatkarskiego Anioły Toruń i Akademii Wilfredo Leona mającej na celu popularyzację siatkówki wśród najmłodszych.
Aleksandra Mirosław to światowego formatu zawodniczka uprawiająca wspinaczkę sportową na czas. Zachwyca świat sportu swoimi wynikami. Można o niej przeczytać, że jest niczym "spiderwoman". Jest dwukrotną mistrzynią świata i dwukrotną mistrzynią Europy we wspinaczce na czas. W 2021 roku zajęła 4. Miejsce we wspinaczce sportowej podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio wygrywając konkurencję wspinaczki na czas ustanawiając rekord świata po raz pierwszy w karierze z czasem 6,84s. W kolejnych latach poprawiała go kilkukrotnie, aktualny rekord świata należący do Aleksandry Mirosław wynosi 6,24 s. Polka dokonała tego w eliminacjach zawodów w Rzymie w 2023 roku, zdobywając kwalifikację do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.
Jak widać powyżej wyniki Ambasadorów Plusssza są imponujące i pokazują, że człowiek jest stworzony do pokonywania własnych granic i bicia kolejnych rekordów. Odpowiednia troska o organizm w połączeniu z nieograniczonymi ambicją, pasją i determinacją pozwalają na przełamywanie granic ludzkich możliwości.
„Zarówno Wilfredo Leon, jak i Ola Mirosław są uosobieniem wartości, z którymi utożsamiamy się jako marka Plusssz. Wytrwałość, nieustępliwość, dyscyplina i energia, siła mentalna oraz pasja Oli i Wilfredo są inspiracją dla innych. Tak samo my chcemy inspirować Polaków do aktywności fizycznej i ich w tym wspierać” – mówi Katarzyna Sikorska, Dyrektor Marketingu POLSKI LEK.
POLSKI LEK kierując się znajomością potrzeb pacjentów oferuje 301 produktów na rynku polskim i zagranicznym. Dbając o najwyższą jakość i promując zdrowy tryb życia Polski Lek nieustannie się rozwija. W 2023 roku marka Plusssz została Laureatem Effie Awards.
Natomiast Polski Lek został wielokrotnie doceniony przez farmaceutów i pacjentów otrzymując tytuły Polska Dobra Marka 2023, Dobra Marka 2023, Super Marka 2023 i Złoty Laur Klienta 2023.
Firma Polski Lek dociera do wszystkich kluczowych klientów na rynku farmaceutycznym wspierając swoich partnerów biznesowych poprzez działania edukacyjne i handlowe.
Wytrwałość, nieustępliwość, dyscyplina i energia, siła mentalna oraz pasja Oli i Wilfredo są inspiracją dla innych. Tak samo my chcemy inspirować Polaków do aktywności fizycznej i ich w tym wspierać
Katarzyna Sikorska, Dyrektor Marketingu POLSKI LEK
Za koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii z udziałem Wilfredo Leona i Aleksandry Mirosław odpowiadają agencje należące do Publicis Groupe: Starcom (agencja omnichannelowa), LiquidThread (agencja digitalowo-contentowa) przy ścisłej współpracy z Zespołem Marketingu POLSKI LEK.
Współpraca z Ambasadorami zawiera wykorzystanie wizerunku na wielu polach eksploatacji (TV, OOH, POS), ale również aktywny udział Ambasadorów w Kampanii przez publikacje sponsorowane w ramach ich kanałów social media. W ramach Kampanii zaplanowane są działania angażujące konsumentów, takie jak konkursy konsumenckie oraz szeroko pojęte działania Branded Content. Współpraca ze sportowcami została zawarta za pośrednictwem SPORTFIVE Poland. Plusssz w ramach działań contentowych chce motywować i inspirować odbiorców do stawiania sobie wyzwań oraz do pokonywania własnych słabości.
-
About SPORTFIVE
SPORTFIVE is a global sports marketing agency that delivers customer-centric solutions based on trust and transparency, deep industry experience and global relationships, digital intelligence and innovation. SPORTFIVE strategically and creatively connects brands, rightsholders, media platforms and fans to create and enable contemporary partnerships in sports.
While creating and growing long-term value for all, SPORTFIVE often leads the sports business into the future through innovative digital solutions and strives to be the most progressive and respected partner in sports.
Being at the centre of professional sport SPORTFIVE will use its unique position, in order to make a positive contribution to sustainability and to live up to the social and economic duty and responsibility, which sport and consequently all parties involved, also have. SPORTFIVE operates with a global mindset and network of over 1,200 local experts based in 15 countries around the world, active in Football, Golf, Handball, Motorsport, Esports, Cricket, Tennis, American Football, Basketball, Hockey, Rugby, Olympics and Multi-Sport Events, Wintersports and many more.
Press contacts
-
Marta Alf
marta.alf@sportfive.com