Published on August 22nd, 2024

Location: Poland

STS partnerem regionalnym Borussii Dortmund i pożegnalnego meczu Piszczka i Błaszczykowskiego

STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, podpisał umowę sponsorską z tegorocznym finalistą Ligi Mistrzów – Borussią Dortmund, na mocy której został regionalnym partnerem jednego z najsłynniejszych klubów piłkarskich świata. Dodatkowo STS będzie również partnerem pożegnalnego meczu dwóch polskich legend piłkarskich, Łukasza Piszczka i Jakuba Błaszczykowskiego. To pierwsza taka umowa sponsorska w historii polskiego rynku bukmacherskiego.

Dzięki umowie z 8-krotnym mistrzem Niemiec, STS uzyskał wyłączność branżową na Polskę m.in. w  obszarze wykorzystania logotypu BVB, posługiwania się tytułem „Regional Partner”, a także korzystania na wyłączność z unikalnych materiałów contentowych dla fanów BVB wypracowanych w ramach współpracy. STS może również wykorzystywać wizerunek zawodników Borussii Dortmund w swoich kreacjach reklamowych, a także organizować liczne akcje promocyjne i konkursy w mediach społecznościowych. Kontrakt gwarantuje marce STS obecność na bandach LED podczas wszystkich spotkań Borussii w Bundeslidze, transmitowanych w Polsce. Ponadto, klienci STS mogą spodziewać się dedykowanych konkursów, ofert i bonusów związanych z meczami Borussii Dortmund.

Borussia Dortmund to wielka marka w światowym sporcie, a przy tym klub, który ma w Polsce bardzo duże community, dla którego przegotujemy szereg niespodzianek oraz niestandardowych i unikalnych działań. Polscy kibice BVB wiążą z klubem mnóstwo pozytywnych, sportowych wspomnień m.in. z uwagi na grę w jej barwach Lewandowskiego, Piszczka i Błaszczykowskiego. Chcemy wykorzystać ten pozytywny sentyment i emocje z korzyścią dla marki STS i naszych klientów, a jednocześnie pokazać, że nasze zaangażowanie w działania sponsorskie będzie się zwiększać. To partnerstwo otwiera przed nami nowe możliwości i z pewnością wzmocni wizerunek STS jako lidera polskiego rynku – mówi Radim Haluza, CEO STS.

Czujemy się blisko związani z kibicami w Polsce i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy współpracować z STS w ramach partnerstwa regionalnego. Pożegnalny mecz dwóch legend BVB – Kuby Błaszczykowskiego i Łukasza Piszczka,  to świetny początek naszej współpracy. Co więcej, wspólnie zaplanowaliśmy wiele atrakcji dla fanów BVB w Polsce – powiedział Carsten Cramer, dyrektor zarządzający BVB.

To partnerstwo otwiera przed nami nowe możliwości i z pewnością wzmocni wizerunek STS jako lidera polskiego rynku


Radim Haluza, CEO STS

Pożegnanie Piszczka i Błaszczykowskiego

W ramach porozumienia, STS został także partnerem pożegnalnego meczu Łukasza Piszczka i Jakuba Błaszczykowskiego, który odbędzie się 7 września na SIGNAL IDUNA PARK w Dortmundzie. Transmisję z tego wydarzenia już zapowiedziała TVP, a swoją obecność w meczu potwierdziło wielu topowych zawodników, którzy zapisali się w historii BVB – m.in. Roman Weidenfeller czy Kevin Großkreutz.

 – Umowa z Borussią Dortmund to pierwszy krok, który pozwoli nam ponownie mocniej zaznaczyć obecność STS na rynku sponsorskim poprzez kreatywne i nieszablonowe podejście do zawieranych umów. Jako lider rynku chcemy nawiązywać partnerstwa z największymi markami, w co doskonale wpisuje się kontrakt z Borussią Dortmund – dodaje Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS.

Partnerstwo zostało nawiązane dzięki SPORTFIVE.

  • About SPORTFIVE

    SPORTFIVE is a global sports marketing agency that delivers customer-centric solutions based on trust and transparency, deep industry experience and global relationships, digital intelligence and innovation. SPORTFIVE strategically and creatively connects brands, rightsholders, media platforms and fans to create and enable contemporary partnerships in sports.

    While creating and growing long-term value for all, SPORTFIVE often leads the sports business into the future through innovative digital solutions and strives to be the most progressive and respected partner in sports.

    Being at the centre of professional sport SPORTFIVE will use its unique position, in order to make a positive contribution to sustainability and to live up to the social and economic duty and responsibility, which sport and consequently all parties involved, also have. SPORTFIVE operates with a global mindset and network of over 1,200 local experts based in 15 countries around the world, active in Football, Golf, Esports, Motorsport, Handball, Tennis, American Football, Basketball, Ice Hockey, Rugby, Olympics and Multi-Sport Events and many more.

Press contacts

Other press releases

forBET partnerem Superligi. Specjalna oferta i program dofinansowania opraw dla kibiców

August 22nd, 2024

Legia Warszawa i Maxfliz otwierają nową strefę kibica Maxfliz Champions Club

August 8th, 2024

TCL gra razem z Reprezentacją Polski

July 17th, 2024

Lancerto partnerem polskich transmisji esportowych z League of Legends EMEA Championship 2024

June 26th, 2024

Szymon Marciniak dołącza do rodziny TCL jako ambasador marki

March 26th, 2024

Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław ambasadorami marki Plusssz

February 14th, 2024

Subscribe to Media database

Visit our magazine

loading spinner