Published on June 6th, 2023

Location: Poland

SPORTFIVE Poland wzmacnia swój zespół

Od czerwca do zespołu agencji marketingu sportowego dołączają Aleksandra Marciniak, która będzie zarządzać współpracą partnerską SPORTFIVE Poland z klubem piłki siatkowej Projekt Warszawa oraz Patryk Jończyk, który dołączy do działu Esports & Gaming.

– SPORTFIVE konsekwentnie stawia na rozwój działalności w Polsce. Do naszego grona dołączają Aleksandra Marciniak i Patryk Jończyk. To znakomici eksperci i bardzo się cieszę, że będziemy wspólnie pracować nad rozwojem naszych klientów. Dodatkowo zadowala mnie jeszcze jeden istotny fakt, że do naszego zespołu dołącza kolejna ekspertka na liderskie stanowisko. Co jest ważne nie tylko dla naszej firmy, ale i dla branży sportowej w kraju – powiedział Dyrektor Zarządzający SPORTFIVE Poland Tomasz Rożenek.   


– Współpraca pomiędzy Projektem Warszawa a SPORTFIVE to fantastyczny przykład kompleksowego, transparentnego i innowacyjnego partnerstwa, które już dziś zaczyna przynosić efekty. Bardzo się cieszę, że będę mogła dołożyć swoją cegiełkę do realizacji długofalowych celów. O popularności siatkówki nie trzeba już dziś nikogo przekonywać, a Projekt Warszawa to klub z ogromnym potencjałem sportowym, kibicowskim i marketingowym – powiedziała Aleksandra Marciniak, która obejmie stanowisko Partnerships Director Projektu Warszawa – występującego w rozgrywkach PlusLigi klubu siatkarskiego, dla którego SPORTFIVE Poland jest wyłącznym partnerem marketingowym.

SPORTFIVE konsekwentnie stawia na rozwój działalności w Polsce. Do naszego grona dołączają Aleksandra Marciniak i Patryk Jończyk. To znakomici eksperci i bardzo się cieszę, że będziemy wspólnie pracować nad rozwojem naszych klientów.


Tomasz Rożenek

Marciniak od lat związana jest ze sportem i marketingiem sportowym. Na początku kariery pracowała m.in. w biurze prasowym Canal+ oraz w agencji Polish Sport Promotion. Przez 12 lat związana była z Havas Media Group, gdzie jako Head of Havas Sports & Entertainment odpowiadała za projekty niestandardowe w ramach agencji. Ostatnio, jako Head of Sales & Partnerships w Polskiej Lidze Esportowej, pozyskiwała i współpracowała ze sponsorami. Prowadzi szkolenia z organizacji i promocji imprez sportowych, uczestniczy w licznych konferencjach branżowych, a także współtworzy Stowarzyszenie Sport Biznes Polska.

Postępująca zmiana stylu życia i wzrost liczby digital natives napawa mnie optymizmem jeśli chodzi o przyszłość branży e-sportowej w długim terminie. Cieszę się, że będę mógł dołączyć do SPORTFIVE, aby rozwijać najbardziej porywające rozgrywki graczy w naszym kraju. Myślę, że łącząc zróżnicowane doświadczenia naszego zespołu, będziemy w stanie wyznaczyć nowe pozytywne wzorce dla branży w Polsce – powiedział Patryk Jończyk, który jako Manager Esports & Gaming, dbać będzie o rozwój tego obszaru kompetencyjnego w SPORTFIVE Poland.

Jończyk od prawie 10 lat zajmuje się e-sportem i branża nie ma dla niego tajemnic – był redaktorem największego w Polsce portalu o tej tematyce, prowadził podcast dla Onetu, był menadżerem zawodników, a także budował kilkusettysięczne społeczności fanów na profilach profesjonalnych zespołów e-sportowych w social mediach. Dzięki zdobytemu w ten sposób doświadczeniu zdołał połączyć czołowych influencerów z branży e-sportu z takimi markami, jak Disney, KFC, Sony, JBB Bałdyga czy Binance.

  • About SPORTFIVE

    SPORTFIVE is a global sports marketing agency that delivers customer-centric solutions based on trust and transparency, deep industry experience and global relationships, digital intelligence and innovation. SPORTFIVE strategically and creatively connects brands, rightsholders, media platforms and fans to create and enable contemporary partnerships in sports.

    While creating and growing long-term value for all, SPORTFIVE often leads the sports business into the future through innovative digital solutions and strives to be the most progressive and respected partner in sports.

    Being at the centre of professional sport SPORTFIVE will use its unique position, in order to make a positive contribution to sustainability and to live up to the social and economic duty and responsibility, which sport and consequently all parties involved, also have. SPORTFIVE operates with a global mindset and network of over 1,200 local experts based in 15 countries around the world, active in Football, Golf, Esports, Motorsport, Handball, Tennis, American Football, Basketball, Ice Hockey, Rugby, Olympics and Multi-Sport Events and many more.

Press contacts

Other press releases

Szymon Marciniak dołącza do rodziny TCL jako ambasador marki

March 26th, 2024

Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław ambasadorami marki Plusssz

February 14th, 2024

Pringles partnerem wiosennego sezonu Samsung Galaxy Ultraliga 2024 w League of Legends

February 12th, 2024

Foot Truck jest super! Superbet wjeżdża w nowy rok z głośną współpracą

January 8th, 2024

Superbet ponownie sponsorem tytularnym Poland Darts Masters

January 3rd, 2024

Superbet sponsorem tytularnym Poland Darts Masters

July 7th, 2023

Subscribe to Media database

Visit our magazine

loading spinner