Published on February 12th, 2024

Location: Poland

Pringles partnerem wiosennego sezonu Samsung Galaxy Ultraliga 2024 w League of Legends

Pringles został partnerem rozgrywek Samsung Galaxy Ultraliga w grze League of Legends. Marka słonych przekąsek będzie obecna przez cały wiosenny sezon zawodów z udziałem najlepszych drużyn z Polski i krajów ościennych. Jest to największa współpraca marki należącej do Kellogg Company przy polskich projektach esportowych. W przeszłości producent popularnych chipsów w przeszłości obecny w transmisji z rozgrywek League of Legends European Championship w latach 2019 - 2020.

Współpraca została nawiązana za pośrednictwem SPORTFIVE Poland.

- Pringles posiada długą historię obecności w esporcie, a szczególnie przy tytule League of Legends. Marka obecna była zarówno jako sponsor najważniejszych rozgrywek w Europie, ale także partner drużyny G2 Esports. Ponadto obecna jest na wielu rynkach, wspierając utalentowanych zawodników, stawiających swoje pierwsze kroki w e-sporcie, poprzez wspieranie inicjatyw spod szyldu lig regionalnych. Partnerstwo z Samsung Galaxy Ultraligą idealnie wpisuje się w tę strategię, pomagania graczom w realizowaniu ich pasji. Bardzo cieszymy się, że teraz możemy dołożyć naszą cegiełkę do rozwoju e-sportu w Polsce. - mówi Agnieszka Niedbała, brand manager marki Pringles w regionie CEE.

W ramach umowy logotyp marki Pringles będzie obecny na wszystkich materiałach związanych z rozgrywkami ligowymi i publikowanych na profilach w mediach społecznościowych Samsung Galaxy Ultraliga oraz w trakcie transmisji na kanale Polsat Games, a także w internecie. Nowy partner rozgrywek pojawi się także na co-streamach u popularnych twórców, którzy otrzymali prawa do transmisji ze swoim własnym komentarzem. Oprócz samego logotypu, w przerwach transmisji w internecie widzowie będą mieli okazję zobaczyć specjalny spot reklamowy marki, który Kellogg przygotował z myślą o pasjonatach gier i fanach esportu.

Bardzo cieszymy się, że teraz możemy dołożyć naszą cegiełkę do rozwoju e-sportu w Polsce.


Agnieszka Niedbała - Brand Manager w regionie CEE, Pringles

- Obecność marki Pringles przy rozgrywkach Samsung Galaxy Ultraliga niezwykle nas cieszy. Jesteśmy niezwykle dumni, że SPORTFIVE Poland doprowadziło do tego partnerstwa. Jest to dobry prognostyk pod kątem tego roku dla wszystkich fanów League of Legends w Polsce i regionie. Pierwsza kolejka pokazała, że nasze rozgrywki budzą silne emocje, a widownia po prostu chce je śledzić. - powiedział Jędrzej Stęszewski, członek zarządu FRENZY. - Z optymizmem patrzymy na to, co przyniosą kolejne miesiące! - dodał.

  • About SPORTFIVE

    SPORTFIVE is a global sports marketing agency that delivers customer-centric solutions based on trust and transparency, deep industry experience and global relationships, digital intelligence and innovation. SPORTFIVE strategically and creatively connects brands, rightsholders, media platforms and fans to create and enable contemporary partnerships in sports.

    While creating and growing long-term value for all, SPORTFIVE often leads the sports business into the future through innovative digital solutions and strives to be the most progressive and respected partner in sports.

    Being at the centre of professional sport SPORTFIVE will use its unique position, in order to make a positive contribution to sustainability and to live up to the social and economic duty and responsibility, which sport and consequently all parties involved, also have. SPORTFIVE operates with a global mindset and network of over 1,200 local experts based in 15 countries around the world, active in Football, Golf, Esports, Motorsport, Handball, Tennis, American Football, Basketball, Ice Hockey, Rugby, Olympics and Multi-Sport Events and many more.

Press contacts

Other press releases

STS partnerem regionalnym Borussii Dortmund i pożegnalnego meczu Piszczka i Błaszczykowskiego

August 22nd, 2024

forBET partnerem Superligi. Specjalna oferta i program dofinansowania opraw dla kibiców

August 22nd, 2024

Legia Warszawa i Maxfliz otwierają nową strefę kibica Maxfliz Champions Club

August 8th, 2024

TCL gra razem z Reprezentacją Polski

July 17th, 2024

Lancerto partnerem polskich transmisji esportowych z League of Legends EMEA Championship 2024

June 26th, 2024

Szymon Marciniak dołącza do rodziny TCL jako ambasador marki

March 26th, 2024

Subscribe to Media database

Visit our magazine

loading spinner