
Opublikowano April 3rd, 2025
Lokalizacja: Poland
MaRina i Wojciech Szczęsny wystąpią razem w nowej kampanii marketingowej marki OMODA & JAECOO

W kwietniu rozpocznie się nowa kampania marketingowa marki OMODA & JAECOO. Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowa podróż wspomagana inteligentną technologią, ukazana jako chwila czasu dla siebie i oddechu od intensywnej codzienności. Kampania nie tylko zwiększa świadomość marki w Polsce, ale także promuje miejski SUV OMODA 5 oraz towarzyszy premierze nowego modelu JAECOO 7 Super Hybrid. Kampanii wyjątkowości nada fakt, że wystąpią w niej razem MaRina i Wojciech Szczęsny.
MaRina Łuczenko-Szczęsna to znana piosenkarka i ikona mody. Jej odważny, unikalny styl, dorobek artystyczny oraz publiczny wizerunek doskonale współgra z charakterem modeli OMODA, nowoczesnych, stylowych, modnych i wyznaczających trendy.
Wojciech Szczęsny to międzynarodowej sławy wybitny piłkarz, którego sportowa kariera świadczy o sile, niezłomności charakteru, konsekwencji i niezawodności. Jego charakter idealnie pasuje do modeli JAECOO, solidnych, godnych zaufania, stworzonych do podejmowania wyzwań.
„Jesteśmy zaszczyceni, że MaRina i Wojciech Szczęsny wezmą udział w polskiej kampanii reklamowej marki OMODA & JAECOO. MaRina i Wojciech Szczęsny są znani z wielkich sukcesów odpowiednio w swoich dziedzinach, ale także z zamiłowania do dobrych samochodów, a na co dzień poruszają się modelami różnych marek i segmentów. Cieszymy się, że po przetestowaniu samochodów OMODA 5 i JAECOO 7 Super Hybrid ich wrażenia były tak pozytywne, że zdecydowali się wziąć udział we wspólnej kampanii marketingowej. Angażując MaRinę i Wojciecha Szczęsnych, naszym zamiarem było stworzenie wyjątkowej kampanii łączącej świat motoryzacji, muzyki i niezwykłej codzienności naszych bohaterów. Chcielibyśmy, aby dzięki przygotowanej komunikacji jak najwięcej Klientów w Polsce dowiedziało się o marce OMODA & JAECOO, przetestowało nasze modele i również przekonało się o ich komforcie, zastosowanych nowoczesnych technologiach i jakości wykonania.” – powiedziała Paulina Tycner, Brand Manager OMODA & JAECOO Polska.
Jako motyw muzyczny kampanii wykorzystany został utwór MaRina - Spokój z albumu „Warstwy”. Kampania została zrealizowana w Barcelonie, w Hiszpanii.
Jesteśmy zaszczyceni, że MaRina i Wojciech Szczęsny wezmą udział w polskiej kampanii reklamowej marki OMODA & JAECOO. MaRina i Wojciech Szczęsny są znani z wielkich sukcesów odpowiednio w swoich dziedzinach, ale także z zamiłowania do dobrych samochodów, a na co dzień poruszają się modelami różnych marek i segmentów.
Paulina Tycner, Brand Manager, OMODA & JAECOO Poland
Współpraca z MaRiną i Wojciechem Szczęsnym została zawarta za pośrednictwem Sportfive Poland. Obejmie wykorzystanie wizerunku w kanałach TV, OOH, Online, POS. Komunikacja OOH rozpocznie się od początku kwietnia, a następnie zostaną włączone do komunikacji kolejne media. Na profilach social media marki OMODA & JAECOO będzie można dodatkowo zobaczyć materiały z nagrań, niewykorzystane w głównych spotach reklamowych. W połowie roku 2025 planowana jest druga odsłona kampanii, która towarzyszyć będzie wprowadzeniu na rynek modelu OMODA 9 Super Hybrid. Za kompleksową strategię działań komunikacyjnych, planowanie mediów i ich realizację odpowiada Omnicom Media Group. Wybrane działania z obszaru branded content realizuje należąca do OMD Group, agencja FUSE.
-
About SPORTFIVE
SPORTFIVE is a global sports marketing agency that delivers customer-centric solutions based on trust and transparency, deep industry experience and global relationships, digital intelligence and innovation. SPORTFIVE strategically and creatively connects brands, rightsholders, media platforms and fans to create and enable contemporary partnerships in sports.
While creating and growing long-term value for all, SPORTFIVE often leads the sports business into the future through innovative digital solutions and strives to be the most progressive and respected partner in sports.
Being at the centre of professional sport SPORTFIVE will use its unique position, in order to make a positive contribution to sustainability and to live up to the social and economic duty and responsibility, which sport and consequently all parties involved, also have. SPORTFIVE operates with a global mindset and network of over 1,200 local experts based in 15 countries around the world, active in Football, Golf, Handball, Motorsport, Esports, Cricket, Tennis, American Football, Basketball, Hockey, Rugby, Olympics and Multi-Sport Events, Wintersports and many more.
Kontakty prasowe
-
Piotr Pietras
Specialist Brand Consulting
piotr.pietras@sportfive.com