Published on June 26th, 2024

Location: Poland

Lancerto partnerem polskich transmisji esportowych z League of Legends EMEA Championship 2024

Lancerto, wiodący producent eleganckiej odzieży z Polski, wchodzi do świata esportu jako oficjalny partner polskich transmisji League of Legends EMEA Championship (LEC) – profesjonalnej ligi esportowej w League of Legends, organizowanej przez producenta tytułu, firmę Riot Games.

Współpraca została zawarta za pośrednictwem SPORTFIVE Poland.

Współpraca będzie częścią strategii Lancerto, której celem jest dotarcie do generacji Z oraz Alfa. Esport łączy miliony młodych ludzi na całym świecie, dlatego nie dziwi wybór LEC, jako jednego z najważniejszych projektów esportowych na świecie. Fani League of Legends wymagają niestandardowego podejścia do komunikacji, a włodarze ligi już wielokrotnie udowadniali, że kooperacja z markami to dla odbiorców i fanów LoL-a tylko korzyści.

„Jesteśmy dumni, że możemy ogłosić nasze partnerstwo z League of Legends EMEA Championship 2024 jako oficjalny partner polskich transmisji. Jako marka, nieustannie poszukuje innowacyjnych i unikalnych kanałów dotarcia do naszych klientów. Wchodząc w świat esportu, podkreślamy nasze nowoczesne podejście i gotowość do bycia tam, gdzie są nasi klienci – zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Nasza współpraca z LEC to strategiczny krok w kierunku zbudowania silniejszej więzi z młodszą, technologicznie zaawansowaną generacją. Zadbamy o elegancki ubiór komentatorów, łącząc klasyczną elegancję z dynamicznym światem esportu, aby stworzyć niezapomniane wrażenia wizualne dla fanów. Dzięki temu partnerstwu pokazujemy, że Lancerto jest synonimem innowacji, nowoczesności i jakości, gotowym do podbijania nowych rynków i serc klientów na całym świecie.” - Mariusz Serafin Dyrektor Marketingu i E-commerce G8 S.A (Lancerto/Próchnik_1948)

Nasza współpraca z LEC to strategiczny krok w kierunku zbudowania silniejszej więzi z młodszą, technologicznie zaawansowaną generacją. Zadbamy o elegancki ubiór komentatorów, łącząc klasyczną elegancję z dynamicznym światem esportu, aby stworzyć niezapomniane wrażenia wizualne dla fanów.


Mariusz Serafin Dyrektor Marketingu i E-commerce G8 S.A (Lancerto/Próchnik_1948)

Lancerto od lat cieszy się renomą dzięki wysokiej jakości odzieży, która łączy klasyczną elegancję z nowoczesnością. Partnerstwo w rozgrywkach esportowych to kolejny krok w kierunku umacniania pozycji marki wśród młodszej, technologicznie zaawansowanej grupy konsumentów. W ramach współpracy, Lancerto zadba o ubiór komentatorów podczas transmisji zmagań topowych europejskich zespołów, podkreślając, że elegancja nawet w świecie esportu ma swoje miejsce.

Warto zaznaczyć, że marka Lancerto zatroszczy się także o garderobę ekipy komentatorów rodzimych rozgrywek regionalnych – Samsung Galaxy Ultraligi.

Rozgrywki esportowe łączą ze sobą różnych ludzi, począwszy od młodych streetwearowców po eleganckich panów w garniturach. Wierzymy, że współpraca z Lancerto oraz nadchodzący sezon League of Legends EMEA Championship w nieco bardziej klasycznym wydaniu pozytywnie wpłynie na nastroje kibiców przed ekranami. Ubiór komentatorów jest ważnym i charakterystycznym detalem, który zapewnia najlepsze wrażenia wizualne oraz odpowiada za stworzenie klimatycznej transmisji.” - mówi Adam Mikołajczyk, Project Manager FRENZY.

League of Legends to największa i najszybciej rozwijająca się platforma esportowa na świecie, z ponad 150 milionami zarejestrowanych graczy i ponad 117 milionami graczy, którzy uczestniczą w grze każdego miesiąca. LEC, jedna z 12 światowych lig i rozgrywek na najwyższym poziomie w Europie, uzyskała w zeszłym sezonie szczytową oglądalność wynoszącą ponad 500 000 widzów.

Za organizację Ultraligi oraz produkcję polskich transmisji League of Legends EMEA Championship odpowiada dom produkcyjny FRENZY, który zajmuje się realizacją topowych, esportowych wydarzeń w Polsce - są to m.in. Samsung Galaxy Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics czy Samsung Galaxy Ultraliga Super Puchar.

Zmagania najlepszych zespołów League of Legends w regionie startują już 4 czerwca o 17:45. Z kolei topowe europejskie drużyny rozpoczną walkę o letnie trofeum w League of Legends EMEA Championship 8 czerwca o 16:45. Zarówno rozgrywki Ultraligi, jak i LEC fani będą mogli śledzić na żywo na oficjalnych kanałach Polsat Games – w TV oraz Internecie.

  • About SPORTFIVE

    SPORTFIVE is a global sports marketing agency that delivers customer-centric solutions based on trust and transparency, deep industry experience and global relationships, digital intelligence and innovation. SPORTFIVE strategically and creatively connects brands, rightsholders, media platforms and fans to create and enable contemporary partnerships in sports.

    While creating and growing long-term value for all, SPORTFIVE often leads the sports business into the future through innovative digital solutions and strives to be the most progressive and respected partner in sports.

    Being at the centre of professional sport SPORTFIVE will use its unique position, in order to make a positive contribution to sustainability and to live up to the social and economic duty and responsibility, which sport and consequently all parties involved, also have. SPORTFIVE operates with a global mindset and network of over 1,200 local experts based in 15 countries around the world, active in Football, Golf, Handball, Motorsport, Esports, Cricket, Tennis, American Football, Basketball, Hockey, Rugby, Olympics and Multi-Sport Events, Wintersports and many more.

Press contacts

Inne informacje prasowe

Subscribe to Media database

Visit our magazine

loading spinner