Published on January 8th, 2024

Location: Poland

Foot Truck jest super! Superbet wjeżdża w nowy rok z głośną współpracą

Ofensywa medialna wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online nie zwalnia w nowym roku. Planując działania w roku, który wypełnią piłkarskie mistrzostwa Europy oraz igrzyska olimpijskie, Superbet nawiązał współpracę z kanałem Foot Truck na Youtube. – Cieszymy się z nawiązania tego partnerstwa. Foot Truck to silna marka, osadzona na rynku medialnym, gwarantująca wysoką jakość współpracy – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

Współpraca została zawarta za pośrednictwem Vertical oraz SPORTFIVE Poland.

Projekt, który od lat współtworzą Jakub Polkowski i Łukasz Wiśniowski, ma ponad 200 tysięcy subskrybentów na YT, a najciekawsze materiały przekraczają pół miliona wyświetleń. Może też pochwalić się zaangażowaną społecznością oraz, co było jednym z kluczowych argumentów, wysokim poziomem merytorycznym treści. Autorzy, którzy odpowiadali za sukces kanału „Łączy nas piłka” i przybliżali Polakom piłkarską reprezentację Polski w czasach jej „prosperity” pod wodzą Adama Nawałki wykorzystują zdobyte doświadczenie i kontakty, aby dostarczać fanom futbolu atrakcyjne materiały. Z łatwością docierają do interesujących rozmówców, nie tylko przybliżając internautom ich sylwetki, ale również potrafiąc ich otworzyć, wydobywając nieznane opowieści i anegdoty.

- Uważnie dobieramy współprace, zwracając uwagę nie tylko na liczby i zasięgi, ale również na merytorykę, wysoki poziom treści i zaangażowanie społeczności. Nie zależy nam na sensacji i suchych klikach. Chcemy zawsze angażować się w projekty, które dają kibicom jakość. To ona jest dla nas kluczowa tak przy pracy nad własnym produktem, jak i podczas decydowania o partnerach. Foot Truck łączy to, czego szukamy na Youtube, pozwalając nam być ważną częścią kolejnego projektu ważnego dla fanów futbolu. To szczególnie ważne w kontekście nadchodzących mistrzostw Europy, ale mamy pomysł na tę współpracę nie tylko w kontekście wielkiego turnieju – tłumaczy Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

Chcemy zawsze angażować się w projekty, które dają kibicom jakość. To ona jest dla nas kluczowa tak przy pracy nad własnym produktem, jak i podczas decydowania o partnerach.


Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska

Współpraca Superbetu z Foot Truckiem została zawarta na cały rok 2024. W jej ramach na kanale YT powstaną autorskie formaty wideo pod Euro 2024, jak również szerokie spektrum futbolowych treści, które będą angażować fanów od stycznia do przynajmniej – grudnia bieżącego roku.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Superbetem jako nowym stałym Partnerem. Szanując naszych widzów, jakość i profesjonalizm są dla nas kluczowe przy podejmowanych współpracach. W przypadku Superbetu byliśmy pewni, że oba te warunki zostały spełnione. Już w poprzednim roku odcinki z ambasadorami Superbetu, Sławomirem Peszką i Jerzym Dudkiem były jednymi z najlepiej oglądanych odcinków Foot Trucka i cieszymy się, że udało się wypracować wzajemne zaufanie i zrozumienie celów obu stron – podkreśla Łukasz Wiśniowski, a Kuba Polkowski dodaje: - Partnerstwo ogłaszamy w ekscytującym piłkarsko okresie, przed nadchodzącym EURO 2024, na którym wszyscy spodziewamy się zobaczyć reprezentację Polski, czy kolejnymi występami polskich klubów w europejskich pucharach. Planujemy sporo ciekawych aktywacji dla klientów Superbetu i naszych widzów, nie tylko dotyczących mistrzostw Europy. Ta współpraca otwiera sporo ekscytujących możliwości dla obu stron i jesteśmy pewni, że nasi widzowie również je docenią.

  • About SPORTFIVE

    SPORTFIVE is a global sports marketing agency that delivers customer-centric solutions based on trust and transparency, deep industry experience and global relationships, digital intelligence and innovation. SPORTFIVE strategically and creatively connects brands, rightsholders, media platforms and fans to create and enable contemporary partnerships in sports.

    While creating and growing long-term value for all, SPORTFIVE often leads the sports business into the future through innovative digital solutions and strives to be the most progressive and respected partner in sports.

    Being at the centre of professional sport SPORTFIVE will use its unique position, in order to make a positive contribution to sustainability and to live up to the social and economic duty and responsibility, which sport and consequently all parties involved, also have. SPORTFIVE operates with a global mindset and network of over 1,200 local experts based in 15 countries around the world, active in Football, Golf, Esports, Motorsport, Handball, Tennis, American Football, Basketball, Ice Hockey, Rugby, Olympics and Multi-Sport Events and many more.

Press contacts

Other press releases

Szymon Marciniak dołącza do rodziny TCL jako ambasador marki

March 26th, 2024

Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław ambasadorami marki Plusssz

February 14th, 2024

Pringles partnerem wiosennego sezonu Samsung Galaxy Ultraliga 2024 w League of Legends

February 12th, 2024

Superbet ponownie sponsorem tytularnym Poland Darts Masters

January 3rd, 2024

Superbet sponsorem tytularnym Poland Darts Masters

July 7th, 2023

SPORTFIVE Poland wzmacnia swój zespół

June 6th, 2023

Subscribe to Media database

Visit our magazine

loading spinner